جستجو در وبلاگ
آخرین نظرات

تفاوت شلوارک و شورتک چیست؟!

نوشته شده در تاریخ8 ماه پیش توسط 662

اگر تو این صفحه هستی حتما می خوای بدونی تفاوت شلوارک با شورتک چیه و هر کدوم مناسب برای چه استفاده ای هستف شلوارک رو با چی ست میکنن؟ و شورتک رو با چی؟ اصلا چرا و کجاها باید شلوارک پوشید و کجاها شورتک؟ آیا پوشیدن اینها در روابط ما تاثیر گذاره ؟ کدومشون مناسب تر هست برای ما و بهمون احساس راحتی و ازادی میده و زندگی رو بهتر میکنه؟

یک لباس در کشور های مختلف نام های متفاوتی داره و استفاده از لباس ها با فرهنگ مردم هر کشور ارتباط زیادی داره بعیده که بتونیم تو فرهنگ گذشتگان خودمون اثری از پوشیدن شورتک و شلوارک های امروزی اون هم تو ملا عام پیدا کنیم اما امروز فرهنگ ما تغییرات زیادی داشته و پوشیدن این لباس ها جای خودشو باز کرده و کاربردی شده و در جاهایی مثل باشگاه های ورزشی تا توی خونه برای احساس راحتی بیشتر ما از شلوار و شورتک استفاده میکنیم.

اگر می خوای تفاوت شلوارک و شورتک رو با چشم خودت ببینی بدون اینکه نیاز به توضیح اضافه ای باشه روی این لینک کلیک کن و انواع مدل های شلوار، شلوارک و شورتک رو ببین.

 

شلوارک چیست؟

شلوارک به پوششی گفته میشه که در نیم تنه پایینی استفاده میشه و از بالای باسن تا زیر زانو ها رو پوشش میده و مثل شلوار پاچه های هر پا از اون یکی جداست تازه خشتکم داره ? اگر تعجب کردی از این تعریف خوشحال میشم پایین صفحه تو کامتن ها اون تعریفی که فکر میکنی بهتره رو برامون بفرستی.

شلوارک ها از پارچه های مختلفی تهیه میشن از پارچه هایی با نخ پنبه گرفته تا جین و هر کدوم کاربرد خودشو داره و مناسب استفاده در موقعیتی مخصوص به خودشه

شلوارک هایی که جنسشون از نخ پنبه هست معمولا برای استفاده در منزل و مهمونی های خودمونی استفاده میشه همین جا این نکته رو بگم که شلوارک با زیر دامنی فرق میکنه و به زیر دامنی نباید گفت شلوارک.

 

شورتک چیست؟

شورتک هم به لباسی گفته میشه که دارای یک خشتک و دو تا پاچه هست و از بالای باست تا پایین ران پا رو پوشش میده و با زانو ها نمیرسه شورتک مناسب استفاده درباشگاه های ورزشی و مسابقات ورزش هایی مثل والیبال و فوتبال هست البته توی منزل هم میشه برای راحتی پوشید. باید بدونید که شلوارک مقدار بیشتری از اندام های شما رو به نمایش میذاره و موقعیت های خاصی رو می تونه ایجاد بکنه اگر به روابط زناشوییتون اهمیت میدین حتما چند دست شورتک داشته باشید و برای تنوع هم که شده تو خونه بپوشید خودتون متوجه میشید که داستان چطوری پیش میره.

  شورتک و شلوارک رو معمولا با تاپ و تیشرت ست میکنن البته شورتک رو میشه با نیم تنه های اسپورت هم ست کرد

شورتک ها و شلوارک های از نظر راحتی دو دسته هستند شلوارک و شورتک هایی که پارچه های نرم و لطیف اما چسبانی دارند و به بدن میچسبند و شلوارک و شورتک های که پارچه های نخی دارند و کشسانی کمتری دارند و آزاد هستند و پارچه ازپوستتون فاصله بیشتری میگیره.

 

موقع انتخاب شلوارک و شورتک به چه چیزی دقت کنیم؟

هرچند که ما توصیه میکنیم برای حفظ بهداشت فردی همیشه از شورت های نخی و ضد حساسیت استفاده کنید و هیچ وقت شلوار، شلوارک و شورتک خودتون رو بدون پوشیدن شورت تمیز استفاده نکنید اما ممکنه بنا به دلایلی نتونید از شورت زیر شورتک و شلوارکتون استفاده کنید. بخاطر همین موقع خرید حتما باید به نکات زیر توجه کنید:

جنس شلوارک و شورتک

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم