جستجو در وبلاگ
آخرین نظرات

نگران شکم خود نباشید! با انتخاب لباس مناسب کوچکتر دیده می شود!

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش توسط 749

مگه داریم؟! مگه میشه؟! من بعد از زایمان و تو دوران شیردهی یکم که نه، خیلی زیاد شکم درآوردم اما بخاطر نیاز بچه نمی تونستم رژیم بگیرم! تو مهمونی ها دوست داشتم شکمم کوچکتر دیده بشه، دوست من هم که یه خانم متشخص و خوشکل و تپل هستن بهم میگفت: که دوست داره یطوری شکمش کوچکتر به نظر برسه!

حالا بنظر شما واقعا ممکنه با انتخاب طرح و رنگ لباس یا تغییر مدل لباسمون بتونیم شکم خودمون رو کوچکتر نشون بدیم؟

 
آره که میشه! چرا نشه؟

 
قبل از هر چیزی باید از انتخاب لباس های تنگ جدا خود داری کنیم!

 
خیلی وقتی به امید اینکه لاغر تر میشیم یا با این فکر که لباس تنگ تر شکممون رو جمع و جور تر میکنه میریم سراغ انتخاب لباس های چسبان و حتی تنگ!

خب این بزرگترین اشتباهه! وقتی لباس به بدن بچسبه حجم کامل اون رو نشون میده و دیگه هیچ راهی برای پنهان کردنش نداریم!برای جمع و جور کردن شکم هم می تونیم از انواع گن ها استفاده کنیم. گن های ساعت شنی هم که چند سالی هست مد شده واقعا کاربردی هستند - و طبق تجربه من و خیلی از مشتری های فروشگاه دل آرا واقعا جواب میده - و اگر بصورت منظم چند ساعت در روز بپوشیم واقعا در کوچکتر شدن شکم تاثیر گذاره.مکا نیزم اثر بخشیش هم به این صورته که با فشرده کردن قسمت هایی که محل تجمع چربی در شکم و پهلو ها هستن از تجمع و رشد توده های چربی جلوگیری میکنه و بخاطر روکش لاتکسی که داره تعرق در ناحیه شکم و پهلو ها رو افزایش میده که خود این باعث آب شدن توده های چربی در این نواحی میشه.
از مبحث اصلی دور نشیم! گفتیم که اولین کار اینه که محکم جلوی خودمون رو بگیریم و لباس های تنگ و چسبان نخریم و نپوشیم!
البته منظورمون این هم نیست که بریم لباس های خیلی گشاد بپوشیم! لباس های خیلی گشاد، هم ما رو شلخته نشون میده هم خیلی کلافه کنندست یطورایی، هم آدم های تو پر رو دو سه برابر بزرگ تر نشون میده دیگه نگم که ...

 
استفاده از رنگ های تیره هم یک ترفند برای لاغر تر دیده شدن هست که قطعا می تونه روی دیده نشدن شکم هم تاثیر بسزایی داشته باشه

 
یک راه کار مهم که در بالا هم کمی در موردش صحبت شد پوشاندن شکم هست. شما می تونید از یک شورت گنی بلند استفاده کنید یا از انواع گن های موجود که برای جمع شدن شکم از اونها استفاده میشه
این نکته رو هم همیشه باید در نظر داشته باشیم که در انتخاب گن تند روی نکنیم ! یعنی اینکه گنی رو انتخاب نکنیم که توش احساس خفه شدن داشته باشیم. گن نه باید اونقدر آزاد باشه که اصلا تاثیری روی جمع کردن بدن نداشته باشه، نه اونقدر تنگ باشه که نفس کشیدن رو برای شما مشکل کنه، معمولا گن باید یک الی دو سایز از شما کمتر کنه که باز هم بسته به نوع گن و طراحی اون این مقدار می تونه کمتر یا بیشتر باشه.

 
من خودم فکرشو نمی کردم اما وقتی لباس هایی می پوشم که رنگی رنگی باشن یا روشون تزئینات زیادی داشته باشه همیشه چاق تر دیده میشم اما وقتی که از لباس های تک رنگ اون هم در طیف های رنگی تیره استفاده میکنم همه بهم میگن وای چقدر لاغر شدی !


اگر می خواهید از پیراهن استفاده کنید توجه کنین که پایین پیراهن حتما آزاد باشه مثل لباس های کلوش و چین دار یا مدل های دیگه، پیراهن هایی که پایینشون تنگ هست شکم رو گرد و قلمبه نشون میدن و واقعا افسرده کننده هستن برای ما.
پیراهن هایی که کمی بلند تر هستند در این زمینه می تونن یه دوست و رفیق خوب برای ما باشن یه دوست که با پوشیدنش احساس خوبی بهمون دست میده و همش نگران نگاه های قضاوتگر دیگران نیستیم پس برش لباسی که می پوشیم اهمیت فراوانی داره

 
شاید نکته بعدی بیشتر بنر مردونه برسه اما قطعا در استایل های زنانه هم کاربرد داره و اون نپوشیدن شلوار هایی با فاق کوتاهه شلوار فاق کوتا جداً شکم شما رو برجسته تر از اونی که هست نمایش میده پس از پوشیدنش برحذر باشید و از شلوار هایی فاق متوسط و فاق بلند استفاده کنید تا شکم رو پوشش بدن.
این رو فراموش نکنیم که استفاده از لگ ها هم می تونه تاثیر خوبی در جمع و جور دیده شدن شکم داشته باشه، منظورم لگ هایی هست که تا قسمت بالایی شکم کشیده می شوند.


شاید مهم به نظر نیاد اما طرح و رنگ لباس تاثیرزیادی در لاغر تر دیده شدن داره حتی در بلند قد تر دیده شدن، انتخاب اشتباه می تونه نتیجه عکس هم داشته باشه یعنی شما چاق تر دیده بشید!

باید توجه کرد که استفاده ازطرح هایی با خطوط افقی شمارو چاق تر نشون میده! در نتیجه شکم شما رو نمایان تر خواهد کرد پس اگر به لباس های راه راه علاقه دارید از راه راه عمودی استفاده کنید تا قد شما بلند تر بنظر برسد و این به کوچکتر دیده شدن شکم کمک به سزایی خواهد کرد.
همانطور که قبلا هم گفته بودم نباید از رنگ های تند و جیغ یا روشن استفاده کرد رنگ های تیره شما رو جمع و جور تر نشون میده.

بعضی ها می گویند استفاده از کمربند پهن هم می تونه تو کوچکتر دیده شدن شکم تاثیر داشته باشه اما مراقب باشید چون یک کمر بند پهن همه نگاه ها رو به خودش جذب میکنه و این باعث میشه همه به شکم شما نگاه بکنند اگر از افرادی هستید که در استایل انتخابی شما کمربند جایگاه ویژه ای دارد از نوع باریک آن استفاده نکنید چون شکم شما رو کاملا بیرون می اندازد.
حالا حتما میگید خب باید چیکار کنیم ؟آره دیگه! از همون کمربند پهن استفاده کنید ولی حتما با یک گردنبند جذاب و آرایش مناسب صورت نگاه ها رو به بالا بکشید !
بعضی افراد استفاده از شلوار های دمپا گشاد رو توصیه میکنند البته من خودم امتحان نکردم اگر شما امتحان کردین نظرتون رو در اینباره حتما با ما به اشتراک بگذارید
این مطلب مشروح صحبت های یکی از دوستان عزیزم با من یعنی کتی خانم بود چون برای رفع مشکلش خیلی تحقیق و مطالعه کرده بود ازش اجازه گرفتم و تجربیاتشو با شما به اشتراک گذاشتم
شما هم می تونید مقالات خودتون رو برای ما ارسال کنید خیالتون هم راحت به نام خود شما منتشر می شود.

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم