جستجو در وبلاگ
آخرین نظرات

لباسا مونو چطوری باید بشوریم؟!

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش توسط 696

امروز رفته بودم توی فروشگاه دیدم یکی از مشتری ها داره در مورد علائم روی لباس از یکی از کارمندای فروش سوال میپرسه منم کنجکاو شدم و خودمو یجوری توی بحث جا دادم. جالب بود برای که بدونم چی میشه که بعضی وقت ها حتی یک لباس گران قیمت و از برند های مطرح و خوشنام یهو بعد از شستشو دفرمه میشه و از ریخت و قیافه میوفته یا اینکه اونقدر کدر میشه که انگار صد ساله پوشیدیش.

سپیده جان رو مدتی بود که میشناختم اما نمی دونستم در مودر الیاف پوشاک و روش های مناسب برای هر لباس اینقدر اطلاعات تخصصی داره ازش اجازه گرفتم و گفتگو رو ضبط کردم تا بیام اینجا برای شما بگم که چیگار کنیم که دیگه گرفتار همچین مشکلاتی نشیم.

این مشکل وقتی جدی میشه که بغیر از خودت مسئول رسیدگی به یک خانواده میشی یهو لباس های عزیز همسرت رو میشوری و وقتی از ماشین بیرون میاری میبینه که اره دیگه فاجعه ای رقم خورده یا حتی لباس های فرزندان عزیز دلتون، این ندونستن ها به راحتی میتونه هزینه های یک خانواده رو چند برابر کنه چون بعضی وقتی واقعا دیگه نمیشه از لباس استفاده کرد و باید مجددا خرید کنیم.

قبل از همه چیز باید بدونیم که داخل هر لباسی یک لیبل دوخته شده که جنس پارچه روش درج شده و حتی درصد الیاف مختلفی که در اون استفاده شده با دونستن جنس پارچه می تونید حتی اگر راهنمای شستشوی لباس بهش وصل نبود یا اون رو بریده بودین با یه جستجو در اینترنت اطلاعات خوبی رو پیدا کنید مثل همین اطلاعاتی که من امروز می خوام اینجا در اختیارتون قرار بدم

معمولا روی لیبل داخل لباس ها یک علائم عجیب و غریبی میبینیم شاید ندونید ولی همون ها راهنمای شستشو و نگهداری از لباس هستش که با رعایت اونها و یکسری اطلاعات تکمیلی تر لباس شما طقریبا بعد از شستشو نو میشه

ارسال نظر
پاسخ دهید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم